понедельник, 17 ноября 2014 г.

Весела інформатіка...

Вчитель – це той, хто вчить та постійно вчиться. Це море, яке прагне омити як найбільше берегів, знайти річки та озера знань. Творчі краплі дощу доповнюють та живлять хвилі натхнення освітянського процесу. Оченятка учнів, таких світлих та теплих, немов проміні сонця, додають сили і роблять потік хвиль то спокійним,  то бурхливим; серце завмирає і чекає наступної зустрічі… І мій пошук до нових знань та вражень привів до Сокол Ірини Миколаївни,  викладача кафедри інформатики та інформаційних технологій в освіті КЗ «ЗОІППО» ЗОР , де проводиться он-лайн семінар «Впровадження квест-технології в освітній процес». Які лабіринти я не проходила, які двері не відчиняла – всюди захоплюючі ідеї та знання викладачів з усієї України!  Ознайомилась з майстер-класом  "Активізація пізнавальної діяльності учнів з використанням інтерактивних модулів". Спікер Олена Сіпачова крок за кроком вела мене до нового, і, як справжнього учня, заохочувала та підтримувала. Ознайомила з тим, як працювати з iSpring Free  та цікавим інтернет-ресурсом Learningapps.org. Я «приборкала» таке страшне слово «тригер», і вже його не боюсь. Дуже Вам вдячна, пані Олена!!!  Познайомилась з «гуру» викладання педагогіки за допомогою вебінарів в рамках ІІ Міжнародної освітньої онлайн-конференції Інтел для України та стран СНД "Нові горизонти ІКТ в освіті". Усім дуже вдячна за організацію цього масштабно-креативного проекту.  Це як вітерець натхнення у повсякденному потоку хвиль і великий поштовх  до нових знань!!!  А що коїться у Google-сервісі! Завдяки Маргариті Носковій, де я тільки не мандрую і що тільки не бачу… Чудеса! Сервіси Google Earth, Google +, Google Drive, Picasa, Blogger – все це складається в єдину картину кропіткої та кваліфікованої праці пані Маргарити. Дякую  та прошу відчути серцем мою вдячність… Ще так багато знань, які треба для себе відкрити...
«Вчись так, ніби постійно відчуваєш, що знань недостатньо, і так, ніби весь час боїшся їх втратити.»

Конфуцій 

Комментариев нет:

Отправить комментарий